Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Helt otroligt.

Kategori: Allmänt

Idag har solen bestämt sig för att lysa över Skåneland, helt fantasiskt! Jag hade nästan gett upp hoppet på att få se solen detta år.. Men i sista stund väljer den att titta fram och jag blir så lycklig! Så idag ska mina nya solglasögon på. Idag har jag bara en lektion, svenska C och då är det tyvärr dags för mig att hålla mitt hyllningstal och GUD vad nervös jag är. Jag brukar aldrig bli det annars men nu är jag.. Men det kommer säkert gå jättebra ändå :) Efter lektionen ska vi äta lunch på Yamato som vanligt, fast innan dess måste jag springa in en snabbis på HM och köpa min väska och tantstrumpor. Såg igår när jag packade att alla mina sådana är slut. Ikväll blir det filmkväll med Sandra, äntligen får jag min lugna kväll som jag längat så efter.
Nu ska jag slänga i mig lite frukost och sen kallar skolan



Otydligt, men har svart midjekjol och svart linne på mig :)


/ Sara

Kommentarer

  • Therese säger:

    Ser inte så mkt men den ser väldigt fin ut det man ser :D får skicka bättre bild sen <3

    2009-02-13 | 16:27:55
    Bloggadress: http://widerberg.blogg.se/
  • Sara säger:

    vad bra då :p men fick ingen bra bild på den :p <3

    2009-02-13 | 20:11:19
    Bloggadress: http://thurellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: