Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Kaos.

Kategori: Allmänt

När jag kommer till träningen idag möts jag av en nyhet som jag blev väldigt chokad av.. Tänker inte dra allt här men kan säga att jag är jävligt írriterad och förstår inte varför man inte kan ta saker och ting när det väl händer. AARH!


Duktig gympis


Jaja hälsade i alla fall på Therese efter träningen. Hon är sitt gamla jag fast med Tore i släptåg. Ska ta en bild nästa gång jag är där så att jag kan visa hur snygg han är.



Neurologen avd. 2. That´s where you can find Therese


Nu ska jag lägga mig i sängen med mitt psykologiblock och ska försöka mig på läxan vi har.. Usch.

/ Sara

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    haha i den jävla hissen tryckte jag och jenny på B för att åka ner men vi kom ingenstanns :P vi tolkade B som i botten, men man skulle visst trycka E som i entré haha

    2009-02-03 | 15:26:52
    Bloggadress: http://saraalexandramalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: