Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Life of a hero.

Kategori: Allmänt

Idag jobbade jag mellan 6.45-13.45, den mest underbara tiden på hela veckan! Det sjuka är att det faktiskt kommer folk som handlar kl 7 en lördagsmorgon. Till lunch idag skulle jag ge mig på måltidsersättningen men FYFAN vad den smakade. Kändes som att dricka ett mellanting av kräm och vatten med lite smak av tropiska frukter. Nej det va verkligen inte gott men nu när jag väl köpt det får jag försöka äta upp alla 14 portioner. Tänkte försöka mixa ner lite is nästa gång, får hoppas att det blir godare.
Väl hemma duschade jag och sen sov jag en stund för att kunna vara på topp ikväll. Nu sitter jag färdigfixad och väntar på att klockan ska bli 19.00 så att jag kan bege mig mot Malmborgs för att möta upp mina drinkbruttor så att vi kan köpa ingredienser till våra drinkar ikväll :) Vi förfestar hos Izzi och sen beger vi oss till Deep, eventuellt blir det ett stopp på vägen för att förse oss med lite mer dricka :p Detta gänget är kända för att dricka en heeel del haha. Bränner en skiva just nu med musik till ikväll, är superpepp nu :D


Zagorka!


/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: