Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Lov!

Kategori: Allmänt

nu är det officiellt lov för min del. Hade bara en lektion och då höll jag mitt hyllningstal, det gick ganska bra men gud vad jobbigt det var. Efter lektion blev det självklart lunch på yamato, deras buffé är utsökt! Det blev en liten runda på stan också. Jag köpte en väska från H&M, nylonstrumpor även de från H&M och en tröja från Gina Tricot. Jag är shoppingberoende har jag kommit fram till. Det går inte mer än några få dagar och sen har jag minst en påse med mig hem men jag älskar det!
Nu ska jag vila en stund annars lär mitt huvud sprängas och sen ska jag fortsätta packa.


Mina shoppingfynd :)

/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: