Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Måndag.

Kategori: Allmänt

Idag blev det en runda på stan för min del. Jag växlade mina pengar till bulgarisk valuta, tur att jag gjorde det så pass tidigt då de har brist på den valutan. Jag hann även med att köpa en ziptröja, en ljusblå randig från Vero Moda och ett par svarta leggings, även de från Vero Moda. Nu är jag bara ute efter en ny väska, jag vill ha en axelremsväska men jag kan banemej inte hitta någon jag vill ha! Får hitta någon dag jag kan ge mig ut och leta reda på en. 
  Jag och Alex var på möte idag med vår handledare, fick lite feedback på vårt utkast och fick lite hjälp med hur vi ska göra nu. Så på onsdag är det dags för oss att sätta igång med moment två.. Drygt drygt drygt. Jag var iaf duktig och skrev i min loggbok när jag kom hem. Lika bra att göra det efter varje möte så att jag inte glömmer bort allt vi pratade om :p Har en tendens att göra det. 
Nä nu ska jag bädda ner mig med min bok :) 

/ Sara
  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: