Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Ny trött vecka.

Kategori: Allmänt

När man sovit 8 timmar sammanlagt i helgen skriker det om sovmorgon en måndag. Jag skulle egentligen börjat 8.10 men jag struntade i digital bild och fick istället börjar 10.10. Det må jag säga var skönt. Hade i princip inga lektioner idag, satt bara och snackade på internationell ekonomi och på svenskan är det dags att för folk att börja hålla sin hyllningstal. De tal vi hörde idag var alla bra :) Nu får jag hoppas att mitt också blir bra.
Efter skolan gick jag och Måns och tränade tillsammans på Träningsvärket. Vi fick våra kort utbytta då de håller på att fixa med passersystem och säkerhetssystem. Gymmet ska börjar ha öppet dygnet runt och därför behövs sånt.
Idag blev det som vanligt kondition och sen armar, axlar och rygg. Nu har jag precis kommit ur duschen och sitter och lägger upp filmer på facebook från i helgen. De är verkligen värda att se!



Ikväll blir det en tur till kiosken, jag måste kolla när jag ska jobba. Har bara skrivit upp mig tre dagar denna månaden. Jag jobbar hellre på Mästerlivs och de ringer allt oftare in mig. Sen kör jag till Kirseberg och tränar mina flickor och efter det bär det av till Therese och Tore.

Nu skriker magen efter lite mat

/Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: