Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Sjukis.

Kategori: Allmänt

Ja då har jag gått och blivit sjuk så här innan skidresan, inte alls lägligt! Nä så idag får jag stanna hemma, men tro inte att jag ska ligga på latsidan nejnej. Jag ska spendera dagen med att plugga psykologi, skriva mitt hyllningstal, skriva i specialidrottsdagboken och packa. 14.20 måste jag dra mig till skolan för att skriva prov i psykologi och efter det bär det av mot svettkiosken.. KILL ME! Jag har i och för sig bara ett pass denna månaden och om chefen har fått för sig att skriva upp mig på fler ska jag omedelbart stryka mig. Att sitta instängd i en båsliknande kiosk med den äckligaste av äckliga toaletter, ett gatukök som skriker bakterier och en lukt som sätter sig på hela kroppen är inte okej! Och sen för ynka 350 kr, nejnejnej. Hejdå Kiosken och Hej Mästerlivs!
Nej jag måste nog äta lite frukost och sen sätta mig med min underbara psykologibok.

/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: