Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Söndag.

Kategori: Allmänt

igår blev också en lyckad kväll. Det började med fest hos Emma vid Kirseberg, god stämning, bra musik och trevligt sällskap. Hilla tyckte vi borde sticka ut så sagt och gjort, vi begav oss till Buddah. Där blev det dans, dans och åter dans. Vid tretiden kände jag att det fick vara nog, Hilla höll inte riktigt med utan taxin släppte av henne på Slagt och körde mig sedan hemåt.
Alarmet ringde 8.00 och då var jag inte alls sugen på att gå upp. Sängen hade en stark kraft som drog mig neråt. Till slut släpade jag mig ur den varma sköna sängen och fixade mig och åt havregrynsgrötsliknande bröd. Jag tuggade i en oändligthet. Det tog mig nog 7 minuter att äta en liten macka. Nä det brödet får vi skippa hädanefter. Träning gick bra idag men jag var så fruktansvärt trött så när jag kom hem däckade jag totalt. Sov i fyra timmar och nu är jag på fötterna igen. Mamma fixar mat och jag måste nog hoppa in i duschen innan dess. Ikväll ska jag och mamma se I taket lyser stjärnorna. Har läst boken och vet att den är superbra!

/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: