Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Sovmorgon.

Kategori: Allmänt

Idag fick jag äntligen en sovmorgon, på riktigt, i måndags tog jag min egen.. Inte bra men väldigt skönt. Idag har jag endast tre lektioner och efter skolan idag ska jag hem och börja städa inför morgondagen. Då är det min tur att ha tjejmiddag och förfest för att fira min födelsedag, dock några veckor försent men alla helger har varit bokade av andra haha. Mamma har tvingat mig att sortera mina skor som står i hallen.. Lycka till säger jag bara. Jag ställer in mina skor i garderoben men efter några dagar har de åkt ut igen. Ja det är inte lätt med många skor haha. Nu har jag dessutom utökat min samling med ytterliggare tre och väntar på att par till ska komma. Usch ja. Jag får väl försöka göra anspråk på ännu en garderob.
Nu får jag väl ta och göra mig lite frukost innan jag beger mig av till skolan.


Dressen today. Känner mig lite corny med diademet :p


/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: