Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

That's it!

Kategori: Allmänt

Hälsade på Therese idag. Det känns så bra att vara där för hon blir alltid på gott humör när jag kommer :p Det sa hon faktsikt själv haha. Hon gav mig en födelsedagspresent som hon köpte i Tyskland i januari. Det var en plansch på en vältränad kille i endast handduk. MUMS! haha Jag ska hämta den imorgon och se var jag kan tänkas sätta upp den. Måsen var på hospitalet när jag kom dit och uttråkad som hon var började hon leka med fjärrkontrollen till Thereses säng. Upp och ner, fram och tillbaka. Haha jag får faktiskt erkänna att det var ganska kul.
Efter besöket hos Therese tog jag bussen till Kirseberg för att träna mina småflickor. Träningen gick bra trots en del uppståndelse :p
Idag har jag lyckats bocka av två punkter på min lista och ska försöka bocka av ytterliggare två nu, nämligen filosofin och psykologin. Wish me luck som man säger på Americat.

/ Sara


I väntan på bussen, i den hemska kylan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: