Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Underbart.

Kategori: Allmänt

Besöket hos optikern gick bra idag, inga större förändringar. Man tycker ju att det borde räcka som det är, nästintill blind är man ju :p Hon upptäckte dock att jag har ett litet brytningsfel men det var inget som behövde åtgärdas. Bra det. Så jag kommer att köra på samma styrka som tidigare, -4.0 på höger och -3.75 på vänster.
   Efter optikern blev det en tur på gymmet. Mina ben höll på att dö! Det hjälpte heller inte att det var motvind hem och även när jag skulle cykla till massagen. Jag fick ett presentkort på en halvkroppsmassage i julklapp av min morfar och den utnyttjade jag idag. Det var helt underbart! Jag behövde verkligen det. Jag tror jag ska unna mig en massage varanna månad :) 
  Nu tänkte jag ta fram min bok och koppla av en stund innan jag sak sätta mig på cykeln igen och bege mig till Mästerlivs för att jobba till stängning.

Just det glömde säga att när jag kom hem från gymmet såg jag att det var ett brev till mig innehållande en avi för att hämta ut mina skor från skopunkten. Jag blev så glad och hämta ut dem efter massagen.

Ett par kilklack, ett par tygskor och ett par pumps med öppen tå :) Köpte även ett fodral till mina solglasögon. Lyckas alltid ta sönder dem (A)

/Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: