Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

1 januari 2009

Kategori: Allmänt

Glömde nämna i mitt tidigare inlägg att min vän Therese har äran att fylla 18 år idag. Välkommen i gänget, nu blir det utgång för din del också :D


18-åringen på Alexs fest i somras :)

Jag växlar mellan Parlamentet 10 år och Victoria Secret Fashion Show. Älskar båda två! Björn Gustafsson kan man inte få nog av och alla super snygga tjejer i Victoria Secret är ju bara ögongodis!

Det känns som om jag har en miljon saker att göra nu, fast kan inte riktigt sätta fingret på allt.. Får sätta mig ner och skriva ner allt jag kommer på. Nä nu ska jag ner sista gången i tvättstugan och hämta upp tvätten. Blir tidig sänggång då klockan ringer 5.10... MYS!

NIGHTY

Kommentarer


Kommentera inlägget här: