Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

18 år, student, tränare, butiksbiträde, kioskbiträde = sönderstressad!

Kategori: Allmänt

Lång rubrik idag. Jag känner att om jag inte organiserar och ger mig själv lite mer egentid kommer jag att inom några månader krascha totalt och det vill jag inte vara med om. Nä jag måste planera bättre och inte ta på mig allt till höger och vänster.

Idag har iaf jag och Alex börjat skriva på vårt projektarbete, har skrivit en stor del av inledningen och det känns ju bra. Nästa vecka ska vi fortsätta med tävlingen. Vi har bestämt att onsdagar är våra projektdagar. För att hinna i tid gäller det att vi är effektiva. Andra utkastet ska in den 26 januari.

Efter engelskan satt jag kvar på skolan och läste i engelskboken, har ca 100 sidor kvar nu bara. Min bror var snäll och hämtade mig på skolan och körde mig till träningen. Blev ett stopp på donkan. Åt deras supergoda ceasarsallad. Träningen med tjejerna idag gick bra får jag faktiskt säga. Det är dock en del av dem som är sjuka så vi är inte så många på träningen.

Nu sitter jag och försöker planera in lördagsträningar men gud vad svårt det visade sig vara. Vi är två grupper som ska dela på ett antal dagar men jag jobbar varannan lördag och självklart är det de dagar vi har fått till största del. Men jag ska försöka klura ut någon bra lösning.

Jag planerar även att mina små flickor ska tävla i maj. Har suttit och tänkt ut lite varv som vi eventuellt kan tänkas köra. Får höra med mina tränarkollegor hur vi ska göra.

Jag måste även fortsätta läsa på engelskbok, skriva loggbok, skriva idrottsdagbok och plugga internationell ekonomi. En del att göra helt enkelt men det ska gå på något sätt. Just det har psykologi och svenska att läsa också. Puh säger jag bara.

Nä nu skriver moder att hon vill ha datorn så får ge henne den innan hon börjar gråta.

Puss och Kram






Kommentarer


Kommentera inlägget här: