Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

B-b-b-bakfull.

Kategori: Allmänt

gårdagen blev riktigt lyckad må jag säga. Efter förfest hos mig tog vi bussen mot Möllan. Hittade en krog där ölen kostade 29 kr så det blev en tur in där och sedan tog vi oss vidare mot ICE. Hatar dock deras nya system. Det är insläpp och man måste köpa en dricka i dörren för att få komma in. Man får alltså inte komma in om man inte ska dricka.. Sjukt konstigt. Ta bara inträde istället.
Jaja vi hade kul iaf! Jag snubblade in vid kvart i fyra imorse och hade lite smått ångest då jag visste att jag skulle upp fyra timmar senare.. Jag lyckades med detta och drog mig iväg mot Kirsebergshallen för att träna min nya grupp. Idag var vi fler så det va kul :)
Nu har jag ätit lite lunch och ska ta och vila innan jag sätter igång med pluggandet.


Ny L'Oreal -modell? haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: