Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Coaches night out.

Kategori: Allmänt

Gårdagen inleddes med ett jobbpass 6.45-13.45. Väldigt spännade :p efter det gick jag hem och däckade i någon timme för att sedan vakna till liv och börja fixa mig inför kvällen bravader. På schemat stod "ledarträff". Nja, kan väl inte direkt påstå att vi kom fram till något vettigt :p Kvällen började hos Paulina, där blev det snack, skratt och Lips. Vi tolv-tiden hämtade hennes pojkvän upp oss och körde oss till Lilla torg. Där entrade vi Gökboet för att sedan bege oss vidare till yamato. Där blev det mat för min och Charlies del. Vi drog vidare ytterliggare en gång, denna gång till Centiliter & Gram. Då det va 25+ kände vi att det inte var riktigt vår grej. Vi lämnade stället och gick till BK. Jag och Hilla blev snällt hemkörda och jag fick ett ytterst gulligt erbjudande innan jag hoppade ut hahahhha. DISSEN! :p Jag hade en väldigt trevlig och det får verkligen göras om, nästa gång ska jag inte ha jobbat kl 7 på morgonen :p

Idag har dagen bjudit på en tur på Mobilia med mamsen. Köpte en ny BH, min favorit fast i annan färg :D När jag kom hem däckade jag och sov i två timmar! Nu är det snart mat och sen ska jag dra mig iväg till Månsiboy för film! :)

AUFFI

Kommentarer


Kommentera inlägget här: