Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Födelsedag.

Kategori: Allmänt

Gud vad jag inte har haft en enda sekunds ledig tid idag. Dagen började med att jag for iväg till hallen för en träning med mina nya grupp. Det går väldigt bra och det är så skönt att det inte blir samma press som med den andra. Vid elvatiden kom jag därifrån från och väl hemma var det bara till att hoppa in i duschen och börja fixa sig. Hann med att skicka iväg några mail som jag har missat hela veckan. Har man den bördan borta från axlarna. När jag var färdigfixad hjälpte jag mamma med all mat och jag hann kanske sitta ner i två minuter innan det ringde på dörren och gästerna anlände.
Jag fick massa pengar, några smycken, en tallrik till min servis och en bok :) I veckan ska jag ut och leta kamera. Jag vill ha en egen nu, är så trött på att aldrig få bilder från folk :p

Ikväll ska jag ut med mina flickor och ta en öl. Det blir en bra avslutning på en bra dag : )

- Jag är så jävla trött på människor som du! Jag kommer att ta ytterliggare ett steg ifrån dig.

Kommentarer

  • Natalie säger:

    Gumman, du får säga till om jag ska ändra mer, med färg eller bakgrund och så :D Pusspuss älskar dig! <3

    2009-01-25 | 22:29:48
    Bloggadress: http://dirtylittledetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här: