Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Helg.

Kategori: Allmänt

gårdagen bjöd på middag och förfest hos kajsa. vi firade att hon hade fyllt 19 år, en riktig gammal skata nu ju haha. jag hade en riktigt trevlig kväll men beslöt mig för att inte följa med partyprissarna ut. kände inte riktigt för det igår och det blev väl mamma glad för haha. hon anser att jag festar på tok för mycket och är halvt alkohliserad haha. Men framöver lär det bli lungt nu när jag jobbar morgon varannan lördag och varje söndagmorgon har jag träning med min nya gymnastikgrupp. Det kan väl på sätt och vis vara bra, men är ganska säker på att jag kommer att få höra att jag är tråkig etc etc haha men det får jag väl helt enkelt ta :p

idag åkte jag och min bror och köpte en ny mobil till mig då jag slängde min andra i golvet igår så att den bröts, inget bra val där. men gjort är gjort och nu fick det bli en ny mobil helt enkelt. Köpte en Sony Ericson W302, nothing fancy men den har det jag behöver iaf. just det, min kontaker försvann från simkortet så har typ inga nu, så att ni vet! Försöker samla ihop nummer så gott det går.



ikväll blev det en fika med Måsen, Therese och Alex på Barista. Alltid mysigt att sitta och snacka skit med sina vänner :) Resten av kvällen kommer jag sitta hemma med mina popcorn och titta på film. Imorgon är det tidig uppgång som gäller.


 

Kommentarer

  • Mås säger:

    der gör inget om du blir "tråkig", (du kan inte vara tråkig, never!), för vi har ändå vår fredagstradition hjärtat <3

    2009-01-11 | 13:28:07
    Bloggadress: http://dirtylittledetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här: