Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Ingen rolig måndag.

Kategori: Allmänt

nä fyfan när klockan ringde 6.50 var jag inte lycklig. Jag hade lust att stänga av alarmet och somna om. Men jag släpade mig upp och cyklade iväg i den förbannade kylan och den groteska blåsten, till digital bild. Jag kan ju säga som så här, jag gillar inte det ämnet. Jag fattar nada och det finns nog ingenting som kommer att intressera mig, möjligtvis när jag får ta några bilder men inte mer än så. Fast nu ska jag inte säga för mycket, i slutet av terminen kanske jag älskar digital bild. Men just nu ser jag inget som helst ljus i denna tunnel. Nej nu ska jag inte klaga mer.

Efter skolan idag blir det ett stopp på Träningsvärket för ett gympass. Behöver verkligen det efter denna helgen haha. Jag vill helst träna mitt i veckan för på helgen har jag inte ambitionen till att gå dit.
Ikväll blir det träning med mina små flickor. Måste hem och kolla igenom träningsschemat för har inte en aning om vad vi ska göra idag. Tacka vet jag att vi skrev ihop scheman förra terminen. Det känns bra att slippa det nu.

Nä åter till skolan och verkligheten.


Visst har jag fina bilder i Mina dokument i skolan haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: