Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Måndag.

Kategori: Allmänt

Ny vecka, nya tag? Nä men ny vecka, ny insikter. Bra insikter. Väldigt bra. Jag säger hejdå och vinkar med mina prinskorvsliknande fingrar.
Gårdagen var superbra. Träning, kalas och möllan med mina flickor. En öl och en strawberry daquiri avslutade min söndag.

Idag blev det shopping för att komma på bättre humör. Blev två t-shirtar från Zara, ett par solglasögon, body lotion och balsam från H&M. Hann även med en fika med Alex, Måsen och Jenny.

Imorgon är det studiedag och då blir det träning, kamerajakt, eventuellt mer shopping och eventuellt jobb på kvällen. Men just nu ska jag bädda ner mig i soffan fram CSI med ostbågar så det så

/ Sara

Kommentarer

  • Natalie säger:

    Tack tack tack för du finns! <3 Det kommer göra ont men med dig det så klarar jag det. Älskar dig hun <333

    2009-01-27 | 10:04:20
    Bloggadress: http://dirtylittledetails.blogg.se/
  • Sara säger:

    ingen fara hjärtat! Allt för att du ska må bra :) Älskar dig

    2009-01-27 | 10:16:50
    Bloggadress: http://thurellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: