Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Nackspärr.

Kategori: Allmänt

Jag tror att jag har åkt på nackspärr. Kan inte vrida huvudet speciellt mycket och det bara värker hela tiden.. Inte kul alls. Det hela gjordes inte bättre av att klockan ringe 5.10 imorse. Men jag släpade mig upp ur sängen och ut i mörket för att ta mig an inventering på jobb. Gissa om jag och min inventeringspartner fick göra lagret två gånger... Självklart! Tror nog det hände bara för att vi skojade om att allt skulle försvinna från scannern.. Jag har lärt mig en läxa, man ska aldrig säga sådana saker för då inträffar dem.
Klockan elva kom jag där ifrån och då gick jag hem och sov en timme. Det behövdes verkligen! När jag vaknat till liv igen tog jag bilen till Mobilia och gick runt och tittade lite där. Köpte godis till min lille kisse. Han brukar aldrig tycka om kattgodis men just denna blandningen älskar han. Allt försvinner på nolltid.
Hittade ett linne och en lång tjocktröja också. Man ska passa på att handla nu när man har pengar :)
Om drygt 45 minuter ska jag möta Måsen i stan för en fika. Hon behövde prata och självklart ställer jag upp. Bara jag har min chai ;p.

Nä nu ska jag ta och värma en vetekudde och lägga runt nacken i hopp om att det bli bättre.

Kommentarer

  • Måsen säger:

    Tack älskade, även om jag vill spy nu :/ Älskar dig. Vi hörs imorgon.

    2009-01-02 | 20:08:59
    Bloggadress: http://dirtylittledetails.blogg.se/
  • Sara säger:

    hjärtat så farligt är det inte. killar är BAJS! haha älskar dig

    2009-01-02 | 20:59:37
    Bloggadress: http://thurellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: