Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Ny träningsgrupp.

Kategori: Allmänt

Idag var jag uppe med tuppen. Jag har startat en ny träningsgrupp för nybörjare och de kommer att träna på söndagar 9-11. Jag hade 11 barn anmälda men endast 4 dök upp!! Jag förstår mig inte på folk som står på kö till att få börja träna och sen när de får plats i en grupp dyker de inte ens upp på första träningen. Riktigt dålig stil om jag får säga så. Jag hade faktiskt kunnat göra något bättre en söndagsmorgon. Jaja jag får hopppas att fler dyker upp nästa träning.

Idag ska jag läsa 1984 och plugga internationell ekonomi.. Drygt men sånt är tyvärr livet. Jag ska även försöka hinna med en promenad.

Jag förstår inte riktigt varför man har en blogg om man uppdaterar var tredje månad. Men det är bara min åsikt ;)

(nu funkar det inte att lägga upp bilder igen!!!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: