Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Ny vecka, nya tag.

Kategori: Allmänt

Då var jag frisk igen. Känns bra att kunna komma igång med träningen igen. Gymmade efter skolan idag. Blev lite kondition, armar, axlar och rygg. Lär ha en del träningsvärk imorgon men det gillar vi.
Idag blev det inget med provet i Internationell ekonomi. Läraren var sjuk så nu har jag ytterliggare en dag på mig att plugga. Vet inte om jag hinner med det innan gymnastiken men annars får det helt enkelt bli efteråt. Tar inte speciellt lång tid att läsa igenom allting så jag ska nog ha tid att se mitt älskade CSI klockan 21.00.

Jag känner att jag verkligen måste lugna ner mig. Har fått småknottror i ansiktet, min nacke gör ont konstant, ryggen detsamma och jag har halsbränna allt oftare. Det är inte alls bra. Förhoppningsvis blir denna veckan lugnare än förra och jag får lite tid över till mig själv. Jag kommer inte överleva många dagar med denna kassa hy jag har nu. Jag som aldrig har en finne blir helt plötsligt utsatt för värsta angreppet. Nä detta går bara inte! Blir hudläkaren om det inte försvinner till helgen.


Fina hyn är som bortblåst :(

Kommentarer

  • Mås säger:

    OMG, det sjuka är att vi har samma symptom. Ryggont = check (mest svank och nacke). Illamående och yrsel = check check. FINNAR?! Jag har ALDRIG finnar :| max en inna mensen liksom, nu har jag tre stycken, TRE STYCKEN :'( Jag vet inte hur man tar hand om sånt, vafan, Sara, vi får snart läggas in :/

    2009-01-19 | 15:36:17
    Bloggadress: http://dirtylittledetails.blogg.se/
  • Sara säger:

    hahah ja för fan! idag är min enda "lediga" dag.. SKA BLI SUPERSKÖNT! har redan läst internationell ekonomi och nu är det Djävulen bär Prada som gäller :D

    2009-01-20 | 15:04:54
    Bloggadress: http://thurellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: