Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Nytt år.

Kategori: Allmänt

Då har det gått och blivit 2009. 2008 har varit ett ganska bra år får jag nog säga. Jag har lärt mig ännu mer vem jag har vid min sida, insett vad som betyder något och jag har jobbat på att få saker och ting att gå ihop. Misstags har gjorts men jag har även gjort många goda gärningar. Jag har haft fruktansvärt roligt men tyvärr också några tråkiga stunder. Det kommer man tyvärr inte undan tror jag.
Detta nya år kommer att bjuda på jobb, träning med småflickorna (troligtvis startar jag en ny grupp, söndagsmorgnar :p), skidresa, student, bartenderskola? och sen har jag ingen aning! Förmodligen jobb men var? Resa? En sak är jag iaf säker på och det är att detta året kommer att bli innehållsrikt och spännande!

Som den husmor jag är, ska jag ta hand om tvätten nu. Ikväll bänkar jag mig fram Victoria Secret och Parlamenten för imorgon är det inventering på jobb kl 6.00. WOHO!


Sommaren -08. Loved it!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: