Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Sjukis.

Kategori: Allmänt

Nu har jag, precis som de flesta, gått och blivit förkyld. Tungt huvud, snuvig och lite hes är mina symptom. JAG VILL INTE! Av någon konstig anledning lyckas jag alltid bli sjuk när jag köpt träningskort. Jag hoppas att det är en snabbförkylning som går över till imorgon eller iaf till torsdag för det är då jag har planerat att träna igen.

Idag hade jag två nya ämnen för terminen, psykologi B och religion A. Måste säga att båda två verkar spännande. Religion har aldrig varit något favoritämne för min del men vår lärare får det hela att låta mer intressant. Psykologi var intressant redan i tvåan och är det fortfarande.

På lunchen idag gick jag och Alex och åt sushi. Första gången för henne och hon gillade det ;) Har man en gång provat, är man fast! Vi satt kvar där en stund och snackade. Kom in på vad vi ska göra efter studenten och jag måste säga att jag har en något sånär plan. Jag ska iväg på en solsemester i sommar sen vill jag jobba i ett år och eventuellt läsa en kurs, jag kommer att fortsätta träna mina flickor, jag vill bo hemma och till våren 2010 ska jag ha kommit på vad jag vill plugga så att jag kan söka in till något på hösten. Nu är ju detta en ungefärlig plan och allt kan ju förändras och förändringar är inget jag kommer att vara rädd för!

Nä nu ska jag vila en stund för att sedan bege mig till kiosken och jobba kväll..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: