Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Skola.

Kategori: Allmänt

Idag har jag endast haft en lektion imorse, religion. Må säga att de lektionerna är ganska intressanta om man jämför med de man hade i grundskolan. Nu handlar det mer om relevanta problem som uppstår på grund av religion och inte bara hur de olika religionerna ser ut. Idag diskuterade vi könsstympning och organtransplantation. Efter lektionen blev det BK.. jag syndade.. Inte bra alls. Får väl strunta i att nu på några dagar. Nä skämt åsido, får väl helt enkelt träna hårdare denna vecka. Har dock inte hunnit med något ännu, får bli träning imorgonbitti och på lördag.

Nu har jag och Alexandra precis skrivit klart utkast två. Känns riktigt skönt att ha det klart. Nu blir det biblioteket nästa så att vi kan påbörja vår andra del. Spännande.. :p

Om en liten stund bär det av mot stan och så vill jag shoppa, shoppa och åter shoppa. Är jag beroende eller vad?! haha

/Sara



Mina huffisar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: