Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Studiedag.

Kategori: Allmänt

Har hon inte sett fel på schemat, är det något annat som gör att hon ringer mig i ottan haha. Nä så farligt var det faktiskt inte. Låg bara och halvsov när Måsen ringde mig och behövde mitt stöd och självklart ställer jag upp. Så nu har jag ätit frukost och chillar lite vid datorn. Är väldigt sugen på att beställa hem lite grejer faktiskt, får nog bli så hihi. Fick in min lön för några dagar i julas. Storhelg och det innebär mycket pengar. För en och en halv dag fick jag in 1100 kr :)
Men det första jag ska göra är att lämna in tre par skor som jag måste klacka om och sedan är det digitalkameran som gäller. Det bästa vore en rosa men då den inte finns inne får det nog bli en svart en.

Nä nu blir det nätshopping!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: