Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Tröttig dag.

Kategori: Allmänt

Idag var jag flitig och gick upp två timmar än jag egentligen behövde för att gå och träna. Har inte hunnit med det denna veckan och innan skolan var det enda jag hann med idag, så så fick det bli. Duschade och gjorde mig i ordning på gymmet sen släpade jag mig mot skolan. Hade bara en lektion idag. Jag var tvungen att skippa filosofin då jag skulle hålla i en lektion i gymnastik för 8-11 åringar. De går på ett fritids och där de har något projekt där barnen får prova på olika idrotter för att hitta något det tycker är roligt. Det hela gick mycket bra och var uppskattat.


Lilla gruppen

Efter det drog jag mig hemåt. På gustav mötte jag en gammal tränarkompis från gymnastiken. Alltid kul att stöta på folk man inte träffat på länge och ta igen lite.
   När jag cyklade hem hämtade jag upp mina skor jag lämnat in för att klackas om. Jag fick betala 385 kr för det, har nog aldrig betalt så mycket för att klacka om mina skor :p Jag får helt enkelt återgå till min vanliga skomakare på kronprinsen.
Jag var alldeles slut när jag kom hem och hann endast läsa några få sidor i min bok innan jag somnade.. När jag vaknade hade mamma precis blivit klar med maten. Bra tajming haha.



   Ikväll ska jag följa med familjen till mammas kompis som också har varit min chef. Det är hennes födelsedag idag så vi ska fira henne lite. Jag får passa på att tacka henne för all hjälp med sommarjobb och jobb. Det är hon som har fixat sommarjobb till mig, senast nu i somras och hon lyckades även fixa in mig på Mästerlivs.

/Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: