Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Diva is a female version of a hustler

Kategori: Allmänt

Ja då är jag tillbaka från några dagar nere på Steket. Det har varit sjukt härligt, solat, badat, ätit gott, festat jaa levt livet helt enkelt. Nu väntar jobb för min del. Jobbar torsdag, fredag, lördag och söndag men sen är jag ledig i tre dagar. Måste erkänna att det är skönt att jag har fått ledigt i sträck och inte varannan dag eller så. Just nu vill jag bara att min lön ska komma för jag är redigt pank! Hemskt, jag måste bli bättre på att hushålla med min pengar. Speciellt nu om jag ska flytta och allt. Kan ju inte sitta med kontot rensat efter två veckor haha. Har någon månad kvar förhoppningsvis så jag hinner lära mig (A).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: