Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

lördag

Kategori: Allmänt

Blir inget strandbaden för mig ikväll utan en lugn fest hos Therese. Är dock riktigt sugen på ut och dansa ala Alanya. Det utelivet slår fan allt! Nu sitter jag iaf med en handduk på huvudet och har precis slängt i mig två mackor som fick agera middag. Orkar inte laga någon mat nu när jag precis har diskat och gjort fint i köket haha. Låter lovande. Menyn i min kommande lägenhet kommer att vara mackor, fil och färdiga sallader. Någon som är sugen på att bli bjuden på middag?
Kan ju berätta en glädjande nyhet, jag har fått förlängt mitt jobb till oktober. Inte helt fel det där va! Nu har jag lite längre tid på mig att söka mig vidare och även att hitta en lite apartment som det heter i Amerikat.

På tal om utomlands, jag är väldigt sugen på en resa eller kanske en längre tripp till utlandet. Fråga mig inte vart eller vad jag ska göra där men vill bara bort lite, upptäcka något mer än de 10 metrarna utanför min dörr.

Nej slutsnackat, nu är det dags för en pinne!
/ Sara


Ungefär såhär ser jag ut nu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: