Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

om solen bara kunde titta fram

Kategori: Allmänt

försökte vara flitig och gå upp redan klockan tio men det va helt omöjligt. snoozade och kom upp tjugo i elva istället så min promenad blev lidande. Jag börjaden tydligen redan klockan tolv så hade inte så mycket tid på mig som jag trodde. Men har en del raster så kan säkert hinna med något vettigt på dem.
Imorgon blir det en ultimat shoppingdag med Kajsa. Jag har inte kunnat shoppa något på år och dag! det är så hemskt att vara pank. Men imorgon trillar lönen in och det gillar vi. På kvällen blir det till att vara hos mormor, morfar åker till stockholm och hon vill ha sällskap. Jag behöver ju som sagt lite lugna kvällar så mig gör det ingenting.

Nu kallar jobb!
/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: