Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Onsdag kväll

Kategori: Allmänt

Nu har jag fått en stor dos av festande och skulle egentligen behöva vila upp mig ett bra tag men om jag känner mig själv rätt så hänger jag med mina vänner ut på lördag igen. Fast får se om jag orkar, ska nämligen jobba 10-20. Det är ett ganska drygt pass men fina pengar :) Jag är väldigt nyfiken på vad jag kommer att få i lön i augusti och september hihi.
Imorgon väntar jobb, börjar runt tre tror jag så jag ska försöka hinna med en promenad och ringa några samtal. Stänger jobb så jag tror inte att det blir till att göra något speciellt på kvällen utan ska hem och sova. Det va fruktansvärt länge sedan jag somnade innan ett. Jag måste väl försöka ändra på det.

Just det! Såg reklam för en ny film, Year One, den har premiär den 29 juli och jag är sjukt sugen på att se den! Ska försöka få med mig Sandra, det känns som hennes typ av film.

Nu ska jag borsta tänderna och bädda ner mig framför tvn.

/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: