Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Sommar och sol

Kategori: Allmänt

Man kan inte annat än älska detta väder vi har nu! Jag hoppas verkligen att det håller i sig ett bra tag, man mår alltid lite bättre när solen skiner.
   Igår bjöd Frallan på förfest i sin nya lägenhet, en snygg etta borta vid Triangeln. Vi satt ute på gården ett tag och snackade skit och när det började bli lite kyligt flyttade vi oss upp till lägenheten. Det var tänkt att vi skulle vidare till KB men jag kände mig inte riktigt i form för det så jag blev hämtade av en vän och hemkörd. 
   Idag blir det jobb mellan 13.45-21.15, man kan ju räkna med en lökig dag. Nu ska jag dock inte klaga, har ju OB hela dagen och det ger bra pengar. Efter jobb bär det av till Kajsa för en lite förfest och sedan vidare till en annan fest. Känns som en bra kväll :) Dock blir det lugnt för min del då jag har tvättid imorgonbitti och om vädret håller i sig hoppas jag på att åka ner till Ljunghusen för en slappdag.
   Nu blir det en dusch och sen en powernap!

/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: