Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Varför är man aldrig nöjd med det man har?

Kategori: Allmänt

Jag har suttit och diskuterat med min mamma om högskolan och framtiden. Jag har som ambition att söka in nu till våren men man vet ju aldrig vad som händer. Det är det som känns så sjukt just nu, man vet verkligen inte vad som kan hända. Innan har det varit att jag har gått till skolan och spenderat större delen av min tid där. Men nu är det jobb och fritid på ett helt annat sätt. Hösten kommer iaf till stor del bestå av jobb och att träna mina gymnaster. Jag kommer att lägga ner drygt sju timmar i veckan på mina gymnaster så vi får se hur mycket tid jag har över till annat. Jag ska även försöka flytta hemifrån, är inte helt fel med en egen lägenhet där jag får göra exakt vad jag vill. Sitter och drömmer mig bort men får ta  mig tillbaka till nuet. Högst upp på min To Do-list står att prata med min chef om jobb. Jag måste veta vad som gäller i höst. Det enda jag vet är att jag har jobb fram till mitten av oktober, så måste kolla upp hur det ser ut sen.

Nu blir det iaf till att kolla på tv och sen komma i säng i tid.



Natti
Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: