Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

090317.

Kategori: Allmänt

Jag och Alex blev klara med vårt projektarbete idag! Eller vi har innehållsförteckningen kvar men för övrigt är allt klart. Förstår ni vilken stor sten som har lyfts från mina axlar?!  Jag och Alex kände oss så otroligt lättade när vi kom ut från skolan. När jag kom hem från skolan var det tänkt att jag skulle plugga religion men jag hann abra med 14 sidor sen somnade jag och vaknade inte förrän halv 7. Så jag borde sätta mig och plugga nu faktiskt, men vill inte. Sen har jag ju bara 17 träningar att komma ifatt i specialidrottsdagboken som ska in på torsdag. Jublar man inte? Varför är jag så kass på planering!? haha 



Nu skriker bajsböckerna på mig. 
/ Sara 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: