Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

090324.

Kategori: Allmänt

Som vanligt blev det träning imorse innan skolan, dock inte lika tidigt som vanligt då min psykologi var inställd vilket var ganska skönt. Slapp ställa klockan på 5.40 och det är alltid välkommet. Efter skolan idag stack jag och Måns till vår gamla körskola för att hälsa på vår körlärare, vi hade samma, dock blev vårt besök väldigt kort och abrupt hahaha Istället gick vi hem till mig och tuggade i oss kakorna vi hade köpt. Sen försökte Måns döda mig med en sladd :( 
   Tidigare under dagen hade Tin försökt nå mig och när jag senare ringde upp frågade hon om jag kunde ta hennes gymnastikgrupp på Nydalaskolan 18-20. Självklart kunde jag det, man är ju snäll. Efter lite trixande hittade jag till slut rätt och kom in i hallen som förmodligen var den minsta gymnastiksal jag någonsin skådat. Den var kanske 20-30  meter på längden, förstår ni hur litet det är?! Jaja mina kunskaper och fiffiga idéer gick hem iaf och gymnasterna gillade mig ;) Jag måste faktiskt säga att det är kul att träna någon annans grupp ibland, några som man normalt sätt inte träffar eller ser träna.
   Nu tänkte jag slänga mig i soffan med en lite macka och bara ta det lugnt.



/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: