Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Ändrade planer.

Kategori: Allmänt

Inger från Mästerlivs ringde precis och frågade om jag kunde jobba 18-21 ikväll och självklart kan jag det. Jag behöver jobba mycket denna månaden känner jag och ska tacka ja till så mycket som möjligt. I februari blev det inte alls mycket så det blir nog inte mycket i lön i mars.. :( Jag vill shoppa! Har sett en hel del grejer jag vill beställa från H&M men tänkte vänta till slutet av månaden så att jag inte slösar allting nu. Men gud vad svårt det är att hålla i sina pengar! Men på torsdag åker jag till Sthlm och då måste jag faktiskt få slösa lite. Jag ska även försöka leta efter en studentklänning, känner att det börjar bli dags. Håller tummarna för att jag hittar något fint :)

/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: