Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Äntligen fredag.

Kategori: Allmänt

Då var det äntligen fredag, den dagen man brukar andas ut och känna sig lättad över att man inte behöver tänka på skolan. Så är det dock inte i mitt fall.. Ikväll ska jag och alex sitta med vårt projektarbete, det ska in på tisdag och då ska i princip allt vara klart och vi är långt ifrån klara. Imorgon är det CAE-prov hela dagen, inget jag längtar efter direkt. Det startar 8.30 och håller på till 14.50.. På kvällen blir det utgång, kommer förmodligen att behöva dränka mina sorger. Får dock inte dränka dem allt för mycket då alarmet kommer att ringa runt åtta-tiden på söndag. Vi ska ha dagläger med tre gymnastikgrupper från 9-13 och då går det inte att vara bakfull.


Tränade imorse också, 6.20 var jag på gymmet. Faktiskt lite stolt över mig själv (A)

Ska väl försöka jobba lite med projektarbetet nu.. kill me!
/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: