Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Blå himmel.

Kategori: Allmänt

Ja idag var det sol på vår skånska himmel och det gjorde mig mycket glad! Så idag blev det kjol, dock med leggings under, för att välkomna solen. Även solglasögonen åkte på. Religionsprovet imorse kände väldigt bra så förhoppningsvis resulterar det i ett bra betyg. När provet var klart slutade jag för dagen men tror inte jag kunde lämna skolan för det, nej nej, jag, Alex, Jenny och Måsen satt och gjorde vårt arbete i marknadsföring. Det blev i det stora hela klart men krävs finslipning. När vi var klara blev det en fika på Barista med Sandra, Izzi och andra människor som tittade förbi. Kl 14.00 hade jag klipptid så cyklade dit och blev fin i håret, har klippt upp det lite grann så nu är det mer volym i håret :) Bokade en ny tid redan nu, någon gång i maj blev det :p Lika bra att ha det fixat för jag har så fruktansvärt seg på att ta tag i sådant.
Nu ska jag cykla iväg mot stan och köpa lite grejer till hallen innan jag tar mig till jobb. Jobbar till stängning ikväll sen blir det specialidrott för hela slanten



/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: