Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Då var denna helgen över.

Kategori: Allmänt

Gårdagen blev minst sagt lyckad. Vi började med förfest hos Izzi där jag, Marika, Sandra, Sandra, Cindy och Izzi hade bestämt oss för att dricka drinkar. Marika stod för blandningarna och hon gjorde supergoda drinkar med piggelin, PK, jordgubbar och ja en hel del annat :p Man kan nog säga att det blev en drink för mycket för alla oss haha. Runt ett tog vi taxi mot Deep. Jag, Marika, Therese, Charlie och Malin åkte tillsammans och Marika försökte åka gratis och flashade sig för taxichaffisen hahaha. Hade en riktigt kul där inne men vid halv fyra kände jag att det fick vara nog och tog en taxi hemåt.
   Imorse ringde klockan 7.30 och jag kan inte påstå att jag var pigg men jag lyckades ta mig upp och tog bussen mot Kirseberg. Träningen med tjejerna gick bra idag men jag längtade extremt efter min säng. På vägen hem köpte jag bakismat och sen däckade jag totalt. Nu har bakfyllan släppt men jag har ingen energi till någonting :p Kommer fortsätta hänga i sängen resten av kvällen tror jag.
Imorgon får det bli nya friska tag!

Deep

/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: