Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Digital bild.

Kategori: Allmänt

Ja då sitter man här ännu en gång, digital bild, varje måndag 8.10. Det är inget jag längtar efter om jag ska vara helt ärlig. Men jag är förbannat duktig som tar mig hit varje måndag och kämpar mig igenom tiden och gör mitt bästa för att förstå Photoshop och det är verkligen inte lätt! Inte ens vår lärare hänger med på alla finesser. Men jag är här i alla fall, bättre än de flesta och jag gör mina EGNA bilder. POOOW! Känn på den era mesar! haha. Ikväll ska jag ta min andra bild, en svart och vit bild där en bit ska vara färglagd.
Gissa om det inte går att öppna min jävla fittkukeribild! Jag är förbannat irriterad och hatar allt och alla just nu! HATAR DIGITAL BILD! Fittämne!

Nu lyckades jag dock övervinna min ilska och gjorde klart bilden, men digital bild är fortfarande inte ämne jag tycker om! BLÄ!

/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: