Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Halsbränna.

Kategori: Allmänt

Ja gud vad halsbrännan har gjort sig påmind idag, det är riktigt irriterande. Träningen idag gick faktiskt bra, mina gympisar kör hyfsade volter nu, eller ja vissa av dem kör ju svinbra men långt ifrån alla. Men de kämpar på och det är huvudsaken. Vi tränare har nu kommit fram till att göra två grupper utav de tre som finns just nu, detta kommer att ske redan på måndag så då kommer jag att få drygt 10 gymnaster till. När jag berättade detta för våra gymnaster gick inte detta hem, en började till och med gråta. Men vi får väl hoppas att dom överlever det hela.
   Nu har jag varit duktig och skrivit på min specialidrott, vill inte hamna back som sist :p Tänkte gå och tvätta bort mitt smink nu och sen bädda ner mig. Planerna inför imorgon är följande:
- Träna
- Religion
- Skriva psykologiuppsats
- Städa rummet



God Natt
/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: