Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Heldag.

Kategori: Allmänt

Idag hade vi bara religion i skolan, trodde vi.. engelskan sades vara inställd med var det tydligen inte så den missade jag. Efter religionen gick jag Alexandra och Jenny till Entré, varken jag eller Alex har hunnit titta förbi där. Först blev det en supergod lunch, lammspett :D Efter lunchen blev det en hel del shopping, Jenny hittade sin balklänning :) Jag hittade ett par pumps, flip-flop, trosor, strumpor, örhänge, smink och hårspray :) En hel del hel enkelt :) Dock lyckades jag inte hitta någon klänning, provade några fina men nää.. Tjockminatior är i farten. Usch sånt där framkallar ångest som bara den. Man får sån lust att bara vilja sluta äta och träna som ett freak men vilket liv är det? Nu känner jag att jag måste hitta motivationen att ändra min livsstil...
Nu ska jag ta en banan och kolla på film :)



/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: