Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Helgen.

Kategori: Allmänt

I fredags spenderade jag min eftermiddag och kväll på Mästerlivs, först på Engelbrekt och sedan på Tessinsväg. När jag kom hem runt halv tio somnade jag direkt. Sen var det bara till att kliva upp 5.40 igen för att jobba. Slutade kl 13.00 och sen bar det av till Lund för CAE, tog sin lilla tid att hitta parkeringsplats men till slut körde vi in på Lindex och ställde oss där. Provet i sig gick väl helt okej men gud vad trött jag var. När vi körde hem ville självklart småbarnen ha mat så det blev en drive-in på donkan och sen fick jag äntligen komma hem och sova.
   På kvällen bar det hem till Kajsas brors lägenhet för förfest och sen blev det Deep. Hade en superrolig kväll med mina partypinglor. Idag mår jag faktiskt bra och om en stund ska jag hämta upp Sandra för att äta lite och sen ska vi kolla på en gymnastiktävling i Höllviken. Ikväll blir det väl till att plugga röven av sig... Har svenskprov imorgon. Underbart.

Inte min grej det där med stora glasögon...

/ Sara

Kommentarer

  • Anonym säger:

    HAHAHAHHA! jag va lika snygg ju!

    2009-03-29 | 23:15:02
  • Anonym säger:

    // en liten loppa

    2009-03-29 | 23:15:40
  • Anonym säger:

    HAHAHAHHA! jag va lika snygg ju!

    2009-03-30 | 23:31:29

Kommentera inlägget här: