Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Hemma igen.

Kategori: Allmänt

Tåget var självklart försenat idag när jag skulle hem, hela 25 minuter försent kom jag hem. Inget att gråta över men när man har suttit sedan kl 17.00 och försökt sysselsätta sig på alla möjligavis är varje minut en pina. När jag sedan får huvudvärk och sedan sätter sig en kille bredvid mig som för det första tittar på film och har ljudet så högt att det hörs ut genom hans hörlurar och för det andra biter han på sina naglar! JAG FULLKOMLIGT HATAR DET LJUDET! Jag trodde jag skulle slänga datorn i hans huvud vilken sekund som helst. Lyckligtvis hann tåget rulla in mot Malmö och han tog sitt pick och pack och gick ifrån platsen. Tacka gudarna för det.
Min Stockholmsfärd må jag säga blev lyckad. Jag hittade min studentklänning, inte balklänning som jag skrev i det andra inlägget. Och jag har shoppat massa mer. Det blev något nytt varje dag :) Me like.
Nu väntar jag bara på att bilderna ska läggas upp på facebook och sedan blir det sängdags eller först ska jag faktsikt bädda rent, sen sova. Imorgon inledds dagen med digital bild... Inget att jubla över.

Okej bildskitet är inte på min sida idag heller!

/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: