Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Here we go.

Kategori: Allmänt

Isabella, Blondinbella, Löwengrip, what's up with that? Jo låt mig berätta för er. När jag först fick höra talas om denna flicka, Blondinbella och alla hennes skriverier och bravader tänkte jag som många gör, "Vilken jävla fjortis-fjant". Hon får pengar för att skriva om hennes bimboliv med shopping, skönhet och annat skit. Jag förstod inte hur just hon kunde bli en sån stor bloggare tills den dag jag tog mig tid och läste hennes blogg. Jag fastnade direkt och idag läser jag den minst två gånger om dagen. Isabella må skriva en del om shopping och träning men hon drar även upp ämnen som berör och engagerar och till viss del provocerar. Nu förstår jag varför hon har så många läsare och en stor blogg. Hon lyckas skriva personligt men håller enda en viss distans och lägger inte ut hela sitt liv i detalj för alla som vill läsa. Hon uppmuntrar yngre, och för den delen även äldre, människor på olika sätt. Hon fokuserar mycket på självkänsla och hälsa och delar mer än gärna med sig av sina egna erfarenheter. Hon är verkligen en förebild för många, inklusive mig. Där var det sagt, Blondinbella är min förebild. Hon är en 18-årig tjej som går sista året på gymnasiet, har som avsikt att studera juridik efteråt, äger och driver tre företag och är en av Sveriges största bloggorska. Hur kan man inte se upp till henne? Hade jag bara haft hälften av hennes ambition hade jag varit supernöjd. Jag måste även erkänna att jag är smått avundsjuk på hennes liv också och det tror jag många fler är men få vågar stå för det, men det kan jag. JAG ÄR AVUNDSJUK PÅ BLONDINBELLA, there. I said it!
Så nu vet ni min åsikt om Isabella Löwengrip.

/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: