Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Irriterad!

Kategori: Allmänt

Jag var minst sagt irriterad igår när jag skulle försöka sova. Klockan var elva och kände att det var dags för mig att sova om jag skulle överleva mitt jobbpass idag. Men självklart har min bror förfest på sitt rum, vi har rum vägg i vägg...Fyfan vad jag var förbannand. Han sänkte visserligen musiken men killar i 20-årsåldern har svårt med det där att tala lågt tonläge. På något konstigt sätt lyckades jag iaf att somna men inte ska jag få sova ifred hela natten, nej det vore väl för mycket begärt. Någon gång i natt ringde min brors mobil två gånger och han svarade inte.. Of course. Lite smått irriterad försökte jag somna om igen men då kommer min katt och krafsar på dörren. Vilken underbar natt jag har haft!?
Dagen på jobb masade sig fram men till slut blev klockan 13.45 och då va det dags för mig att lämna butiken. Cyklade hem och slängde mig på soffan och där sitter jag kvar. Sov en liten stund men sen blev jag väckt av min bror och hans högljudda kompisar. Nu väntar jag på att Sandra ska trilla in så att vi kan fixa lite mat och sen börja fixa oss inför ikväll.



/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: