Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

It's a new day tomorrow.

Kategori: Allmänt

Denna dag har gått otroligt snabbt. Imorse var jag otroligt snäll och hämtade upp Therese på körskolan och sen körde vi till skolan, man måste faktiskt utnyttja att mamma inte är hemma hihi. På vår giganthåltimme var jag och Alex duktiga nog och arbetade med vårt projektarbete. Vi hann även med en fika med Therese innan vår nästa lektion.



Efter skolan var jag supersnäll och körde handikappade Benji hem och sen åkte jag och Måsen och åt på Satang. Maten där är alltid lika god! Idag blev det nudlar med räkor :) Mellan 17.00 - 20.15 satt jag i möte, först styrelsemöte och sedan ledarmöte. Jag måste fakitiskt säga att den nya styrelsen än så länge verkar väldigt bra :) Får vi hoppas att det håller i sig. Nu är jag så fruktansvärt trött så det får bli sängen. Imorgon bär det av mot Stockholm :)

/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: