Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Jobb.

Kategori: Allmänt

Innan jobb idag tog jag mig en snabb tur på stan, var tvungen att köpa skade-tejp och kylpåsar till gymnastikföreningen. Lite ansvar får man allt ta ju :p Halv sex började jobb för min del, idag var det inga kassor som krånglade! Första gången! haha Kvart över nio kom jag därifrån och när jag ska ställa ner min fina röda cykel i källaren så får jag självklart inte upp den jävla grinden, min nyckel ville inte fungera! Så försökte ringa hem för att mamma skulle komma ner och öppna men nänä det är upptaget när jag ringer och hon svarar inte på sin mobil! Helt fucking underbart! Till slut svarade hon iaf och jag fick komma in och ställa min cykel. Varför har jag alltid sån otur med allt som har med källaren att göra?
   Nu sitter jag med datorn i knäet och borde egentlligen skriva på mina specialidrott men det kommer inte bli något med det ikväll heller. Nej det får jag fixa imrogon när jag ska jobba i kiosken hela kvällen. Nu kallar sängen och tv:n.

Natti!

/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: