Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Ledig.

Kategori: Allmänt

Jag har en ledig torsdag! Det gillas fruktansvärt mycket av mig, jag håller nästan på att hoppa från min balkong av trötthet för skolan. Så idag fick jag sova ut, det är så underbart att vakna av sig själv och slippa höra någon tradig melodi på mobilen vid ditt öra. Åt lite frukost och sen begav jag mig till gymmet. Just denna veckan har träningspassen känts väldigt jobbiga.. Förhoppningsvis går detta snart över. Efter gymmet cyklade jag till solariet för att få lite färg på min bleka kropp. Det är så skönt att ligga i solsängen och känna värmen på sin kropp, får en känsla av sommar :) 
   Nu sitter jag hemma och väntar på att färgen går in i huden och sen ska jag hoppa in i duschen. Om jag orkar städar jag rummet idag men vi får se hur det blir med det. Ikväll är det iaf jobb för min del, i kiosken... Då har jag iaf tid över till att plugga till svenskprovet. 



/ Sara 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: