Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Nu bär det av.

Kategori: Allmänt

Om drygt en halvtimme ska jag ta bussen till centralen för att sätta mig på ett tåg mot Stockholm. Jag har med mig mp3, bok och skolböcker så jag kommer nog kunna fördriva tiden på ett bra sätt. Man kan ju alltid hålla tummarna för att det kommer en snygging i stolen bredvid ;) haha Det är tänkt att tåget ska rulla in i Stockholm 16.39 och då är det meningen att jag ska vandra runt ensam ett tag för min moster kunde inte komma ifrån ett möte. VI får se hur det går, jag är fortfarande inte helt haj på att hitta där uppe.
  Idag gjorde jag ett misslyckat försök till att måla naglar i en rosa färg men det slutade med att jag ville ta bort det och då blir huden runt omkring rosa färgad också, så nu ser mina naglar helt miffade ut... Rackarns.
Nej nu måste jag packa ihop det sista och borsta mina tänder innan jag beger mig iväg.



Ha en trevlig helg folk!
/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: